نجيب ساويرس وزوجته فى مهرجان القاهره السينمائى

منذ 6 سنوات و 8 شهور
37859

مهرجان القاهره السينمائى

مجموع 4 تقييم 4.25

التعليقات (6)

الرجاء الدخول لإضافة تعليق

  ermestrania  . منذ 6 سنوات و 7 شهور

نصيحة لزوجة نجيب ساويرس الملابس دية يا حببتي اللي انت لبسها في مهرجان القاهرة تنفع قوي تبقا قميص نوم ويبقا عريان قوي وسوال لنجيب ساويرس اية احساسك ومراتك معرية جسمها كدة وكل واحد قاعد يملي نظرة بجسم مراتك درعتها كلها متعريةورجلهاكلها متعرية وبطنها كلها متعريةمراتك يا باش مهندس مراتك عريانة هقولهالك بالصعيدي غطي جسمي مراتك ومتزعلشي مني المثل بيقول يا بخت من بكاني وبكي علية ولا ضحك وضحك الناس علية دة انت صعيدي ربنا يرحمنا انا متاسفة اني ادنت مراتك بسي منظرها ينرفز هي جميلة جدا بس عريانة قوي


  ermestrania  . منذ 6 سنوات و 7 شهور

نصيحة لكل الستات كوني شيك جدا بسي متعريش جسمك شوفي وخدي ام النورالعدرا مريم قدوة ليكي شعر راسها وجسمها كلة متغطي فعلا تستاهل ان كل الاجيال تحترمها وتقدرها المسيحين والمسلمين انا مسيحية وفخورة جدا ان العدرا مريم تبقي ام كل المسيحين في كل العالم


  ermestrania  . منذ 6 سنوات و 7 شهور

بامنة انا كان نفسي اشوف زوجة نجيب ساويرس الانسان اللي كنت بحترمة لكن لما شفت مراتة نزل من نظري اذاي نجيب ساويرس يسمح لمراتة تلبس الملابس دة مراتة عريانة خالص انا مش متخلفة او دقة قديمة مفيش دين يسمح بالملابس دة ربنا يرحمنا