ارجو الرد من اعضاء المنتدي الكرام

يا اخواني اشهدوا علي شيء عمري في حياتي ما عملته او حد سمعه مني

بس بقولها ادام الجميع

انا نفسي اكفر عن خطأ ارتكتبته في حق انسانه غاليه عندي

كلمه عمري ما قلتها قبل كده كلمه اسف

أسف يا وعد لو كنت زعلتك بجد اسف يا حب عمري والله ما كنت اقصد جرحك يا اغلي حب في خياتي واطهر ملاك

اسف ياوعد اسف بجد

والله بقولها وانا مقتنع بيها ليكي اسف يا وعد

اسف يا حب عمري

اسف يا اغلي عندي من نور عيوني اسف

ارجو كل شخص او اصديق اي حد يدخل يشوف الكلام ده لو مش عاوز يكتب رده بس يعرفني انه قراه لان كل ما العدد كتر انا هستريح

وبعترف بيها ادام الجميع بحبك يا اغلي حب في عمري بهواكي

اسف يا وعد ما تزعليش مني بحبك

. . 567 . 7

ألمزيد

إضافه رد جديد
التعليقات 7

مجموع 0 تقييم 0.00

محمد أنا أكتر إنسان أعرف وعد وكمان عرفتك من كلام وعد عليك

وعرفت طيب أخلاقك والحاجة اللي متأكد منها إنها إن أختي وعد بتحبك

وبقول أختي وأقسم إنها أحسن من إخواتي الحقيقيين

وإياك تفرط فيها صعب نلاقي حد يحبنا قوي بالشكل ده

وأنا عاوز أفهم الموضوع وثانياً مفيش إعتذار ما بين الحبايب

ووعد أعقل بنت شفتها في حياتي

مجموع 0 تقييم 0.00

انا لمست بين كلماتكط الندم الحقيقى والاعتذار الصادق ,,ومدام انت معترف بالغلط اعتذر وما تملش من الاعتذار هى بتاخد وقت وبعد كدة بترجع وقلبها يرق طالما حبك ساكن جواها ..لكن خليها تلمس فيك انك خايف عليها وعلى زعلها وصدقنى هترجعوا احسن من الاول ,,,بس قللوا المشاكل عشان المشاكل بتموت الحب

وخدها نصيحة من مجرب ..اتمنى انى اكون افدتك

مجموع 0 تقييم 0.00

صديقي عاشق سمر ميدو مكبر الموضوع أنا واثق وعد مش زعلانة دا أسمه دلال

مجموع 0 تقييم 0.00
سرااحة مو عارفة شو اعلق ع هالموضوع انا مع عااشق ___محمد___ قللو المشاااكل لانو المشاكل بتموت الحب....انو اهم شي انها تكون عااارفة انك ندمااااااان وانك عرفت غلطك ....تحياتي الك...ولاء
مجموع 0 تقييم 0.00
حبيب عمري وكل ما بتمناه في دنيتي الموضوع ما يستاهلش ده كله انا اللي أسفه يا حبيبي لو خليتك تضايق للدرجه دي وحياتك عندي انا مش زعلانه ولا عمري فكرت ازعل منك ده احنا روح واحده ربنا ما يحرمني منك ابدا يا اغلى عندي من نفسي
مجموع 0 تقييم 0.00
اكيد بعد رد اختي الغاليه والواعيه وطيبة القلب وعد ما في اي داعي لتعليقي بس بدي قول انه هذا الحب الحقيقي الصادق انشالله يااااااارب بتكونوا مع بعض ولبعض طول العمر وياااريت العشاق بيتعلموا منكن كيف بيكون التسامح والحب مره ثاني الله يوفقكن ويهنيكن يااااارب
مجموع 0 تقييم 0.00
انا مع عاشق